The Harbour Club Café Amsterdam

Vis en zeevruchten | €€
7,1 (76 reviews)
76% aanbevolen
Altijd als eerste de nieuwste restaurant deals ontvangen?

Volg Diningcity op Instagram zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste restaurants en beste deals

Wat 76 mensen zeggen over The Harbour Club Café Amsterdam

7.1 Gebaseerd op 76 reviews. 76% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

4.3 Keuken 7 | Service 1 | Sfeer 5

Het eten was van goede kwaliteit en ook heerlijk klaargemaakt.

De service was heel erg slecht. Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen en netjes begeleid naar je tafel. Vervolgens kregen we de restaurantweek menukaart waar enkele keuzes op stonden. Zonder te vragen of we iets extra's wilden bestellen werden d...

Lees hele review

Het eten was van goede kwaliteit en ook heerlijk klaargemaakt.

De service was heel erg slecht. Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen en netjes begeleid naar je tafel. Vervolgens kregen we de restaurantweek menukaart waar enkele keuzes op stonden. Zonder te vragen of we iets extra's wilden bestellen werden deze menukaarten ook weer van tafel gehaald. Daarna hebben we meer dan een uur op ons eten gewacht. Als goedmaker kregen we een drankje op het huis. Dit was de enige keer geweest dat ons is gevraagd of we iets te drinken wilden. Bij het toetje vroeg ik zelf om een kop thee, maar kreeg er geen zakje bij. 10 minuten later kon ik pas iemand aanspreken.
Ook na vragen van de rekening kwam niemand bij ons afrekenen. We hebben onze jas aangetrokken en bij vertrek werd tegen ons gezegd ' jullie hebben al afgerekend toch?'. natuurlijk zouden we nooit zonder te betalen weggaan, maar we waren ondertussen al een kwartier aan het wachten tot iemand zou komen vragen hoe we wilden betalen dat we er zelf maar achteraan zijn gegaan.

Ik ben echt nog nooit zo'n slechte service gezien, hopelijk lag het aan onze tafel en is niet iedereen zo behandeld.
Er werkte wel een erg behulpzaam blond meisje dat ons wel erg goed hielp. Het was duidelijk dat wij niet aan haar tafel zaten.

HJ op 06 maart 2015

"Prima eten, waardeloze service "
5.3 Keuken 8 | Service 2 | Sfeer 6

Bij binnenkomst werd netjes de deur open gedaan en werd ik naar de tafel begeleid. Mijn jas werd niet aangenomen, dit was denk ik vergeten. Vervolgens hebben we een uur moeten wachten op onze eerste gang, er werd niet aan ons gevraagd of we iets te drinken wilden. Na het krijgen van onze eerste gang en een drankje v...

Lees hele review

Bij binnenkomst werd netjes de deur open gedaan en werd ik naar de tafel begeleid. Mijn jas werd niet aangenomen, dit was denk ik vergeten. Vervolgens hebben we een uur moeten wachten op onze eerste gang, er werd niet aan ons gevraagd of we iets te drinken wilden. Na het krijgen van onze eerste gang en een drankje van het huis werden we weer compleet genegeerd door de bediening. De volgende gangen werden uitgeserveerd en verder werd ons niets gevraagd. voor het afrekenen zijn we zelf maar naar beneden gelopen. Heel fancy restaurant en het eten was echt wel lekker, maar de smaak werd een beetje verpest door de baggere service.

Anne op 06 maart 2015

"Extremly fresh oysters"
9.7 Keuken 9 | Service 10 | Sfeer 10

It was great! The oysters were fresh and tasty. Service was excellent. I'll visit it again.

Gleb op 08 september 2014

"Slechte prijs waarde arrogant ontvangst door dame! "
2.0 Keuken 3 | Service 1 | Sfeer 2

TE DUUR VOOR WAT JE KRIJGT!!
We waren met 2 volwassenen en 3 kinderen.
We moesten vechten om aan een tafel te zitten die vrij en niet gereserveerd was. Zeer ontvriendelijk ontvangst ! Het was rustig.
We kregen 2 kleine schaaltjes salade bij het eten.
Nadat deze snel op waren hebben we een extra schaaltje be...

Lees hele review

TE DUUR VOOR WAT JE KRIJGT!!
We waren met 2 volwassenen en 3 kinderen.
We moesten vechten om aan een tafel te zitten die vrij en niet gereserveerd was. Zeer ontvriendelijk ontvangst ! Het was rustig.
We kregen 2 kleine schaaltjes salade bij het eten.
Nadat deze snel op waren hebben we een extra schaaltje besteld. We kregen er twee.
Toen de rekening kwam, totaal € 315.-, stonden er twee extra salades op van €5.-
Dit deed voor ons de deur dicht.
Toen ik mijn onvrede gemeld had werd dit ter kennis aangenomen en niets mee gedaan.
Geen compensatie en geen excusses.
Bovendien lieten ze ons gaan zonder te groeten.
Het is voor mij de 3 de keer dat ik hier geweest ben en tevens de laatste!!!
Arrogant personeel met een te lage prijs waarde verhouding.

Pieter op 07 september 2014

"Restaurant week menu is not available!"
7.3 Keuken 8 | Service 6 | Sfeer 8

It's surprise to learn that the restaurant week menu was not avaialble even though The Oyster Club has participated the campaign.
They said that it's not for Thurs and some other days.

However, as we did reserve our table via the link of restaurant week and they found it as well. They still offer us the same pr...

Lees hele review

It's surprise to learn that the restaurant week menu was not avaialble even though The Oyster Club has participated the campaign.
They said that it's not for Thurs and some other days.

However, as we did reserve our table via the link of restaurant week and they found it as well. They still offer us the same price for a menu chosen by them.

Meanwhile, we ordered oysters, wine, etc.

So, it turns out to be a nice dinner although I think they should make it clear for the valid dates for the next time.

Hemans op 05 september 2014

Plattegrond Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over The Harbour Club Café Amsterdam

Keuken: Vis en zeevruchten

In het Olympisch Stadion in Amsterdam vindt u The Harbour Club Café. Een unique concept waar je kan lunchen, borrelen, dineren én dansen Een bijzondere locatie welke uw diner een extra dimensie geeft. Het restaurant is luxueus en modern ingericht. 

De kaart biedt een uitgebreide selectie van vis- en vleesgerechten. Een speciale oesterkaart biedt Franse en Ierse oesters, een oester plateau of de klassieke oesters. Daarnaast biedt het frisse sandwiches, hemelse desserts en speelse bites. 


In het midden van het restaurant staat een bijzondere bar. Hier schenkt men bijzondere wijnen voor u in. Deze tillen de gerechten naar een nog hoger niveau.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Tijdens Dining with the Stars kun je heerlijk genieten van een fantastisch luxe diner bij de beste 160 restaurants van België, vanaf slechts € 54,40 per persoon. Dining with the Stars wordt 2 keer per jaar georganiseerd, in de zomer en in de winter.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer +31 (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden