The Harbour Club Amsterdam Oost

Vis en zeevruchten | €€€
7,7 (326 reviews)
90% aanbevolen
Boek nu met alle vrijheid

Je krijgt direct een bevestiging, met GRATIS annulering.

Wat 326 mensen zeggen over The Harbour Club Amsterdam Oost

7.7 Gebaseerd op 326 reviews. 90% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Restaurantweek"
6.7 Keuken 6 | Service 8 | Sfeer 6

Vlak bij rafelrand van de stad
Entree nodigt niet uit
Vriendelijke ontvangst, er is genoeg te zien
Goed menu, klinkt goed, smaakt goed
Geen brood bij voorgerecht, is € 7,00 extra
Geen ijswater, moet je kopen
8 man in de keuken, 2 in de bediening, nog 3 mensen extra
tijdens de zondagslunch 26 klanten, zou zeker in de restaurantweek meer moeten zijn

Peter Wessels op 01 oktober 2018

"High prices Low service"
5.0 Keuken 5 | Service 2 | Sfeer 8

Hier gegeten op een prachtige zondagavond. In de ochtend al plaats gereserveerd.
Plekje is mooi aan het water en ambiance is prima.
Maar..........., slechte bediening, eten werd niet tegelijkertijd geserveerd. Mijn vrouw moest haar salade nog krijgen terwijl ik de gegrilde tonijn al op had!
Tong zou aan tafel gef...

Lees hele review

Hier gegeten op een prachtige zondagavond. In de ochtend al plaats gereserveerd.
Plekje is mooi aan het water en ambiance is prima.
Maar..........., slechte bediening, eten werd niet tegelijkertijd geserveerd. Mijn vrouw moest haar salade nog krijgen terwijl ik de gegrilde tonijn al op had!
Tong zou aan tafel gefileerd worden , maar dat duurde 10 minuten.... koude vis dus!
Biefstuk was al koud toen hij aan tafel geserveerd werd.
Al met al een droevige vertoning. Kwaliteit van de ingredienten is prima, maar de logistiek bij keuken en bediening laat zeer te wensen over. Mijn 2 dochters zitten op de hogere hotelschool, maar zouden hier les kunnen geven aan het personeel en management. Kortom..... NIET DOEN!!!
Na onze klachten konden we zowaar 10 % korting krijgen, een lachertje dus!!

M van den Berg op 31 mei 2018

"Horrible experience "
4.0 Keuken 4 | Service 2 | Sfeer 6

How can I even begin to say how bad this was. First they pulsing find our reservation when we showed them the email
They said ok they will accomdate us... I mean of course you will we have a reservation. Then the service. 15 min for a drink, we had to ask numerous servers for refills on drinks not once did they ...

Lees hele review

How can I even begin to say how bad this was. First they pulsing find our reservation when we showed them the email
They said ok they will accomdate us... I mean of course you will we have a reservation. Then the service. 15 min for a drink, we had to ask numerous servers for refills on drinks not once did they come and offer themselves. Totally did not even pay any attention to us and took 3 hours for our meal. The manager sat around just staring at us not even asking if anything was ok when clearly it wasn’t. Finally when we were leaving the coat Check girl was no where to be found we had to find our own coats. You can’t make up how bad this was honestly. Save ur money and go somewhere else!

Robin op 29 april 2018

"Amazing "
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Amazing

John Veloso op 22 maart 2018

3.7 Keuken 1 | Service 1 | Sfeer 9

Lang wachten tussen gangen
Ober opent ongevraagd nieuwe flesse wijn en water. Als hierop gewezen wordt, zegt ze dat andere gasren aan onze tafel nog water wensen. Wat absoluut niet het geval was
Ober vertelt niet dat er voor brood en boter op tafel betaald moet worden
Als hierop gewezen wordt zegt hij day dit vo...

Lees hele review

Lang wachten tussen gangen
Ober opent ongevraagd nieuwe flesse wijn en water. Als hierop gewezen wordt, zegt ze dat andere gasren aan onze tafel nog water wensen. Wat absoluut niet het geval was
Ober vertelt niet dat er voor brood en boter op tafel betaald moet worden
Als hierop gewezen wordt zegt hij day dit voor brood altijd apart betaald moet worden. Wat niet het geval is

Al met al veel uurder uitgekomen dan de bedoeling was. Bovendien was het eten niet zo lekker
Vooral de zalm, het voorgerecht niet. Was ook veel te lauw

Fam. Starke op 19 maart 2018

Plattegrond Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over The Harbour Club Amsterdam Oost

Keuken: Vis en zeevruchten

Een echte avond uit, dat beleef je bij The Harbour Club Oost in Amsterdam. The Harbour Club Oost staat bekend als een uniek, luxueus restaurant met een prachtig uitzicht op het water. Het restaurant is stijlvol en chique ingericht, de sfeer is sprankelend en het eten is voortreffelijk.

Het restaurant heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. De fantastische gerechten worden met liefde en passie bereid, nieuwe ingrediënten worden gecombineerd en producten worden zo eerlijk en puur mogelijk ingekocht.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Tijdens Dining with the Stars kun je heerlijk genieten van een fantastisch luxe diner bij de beste 160 restaurants van België, vanaf slechts € 54,40 per persoon. Dining with the Stars wordt 2 keer per jaar georganiseerd, in de zomer en in de winter.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer +31 (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden