Diningcity Deal: Waan je in Frankrijk met dit 5-gangen diner € 29,00


.

Alles wat er in De Pepermolen in Leidschendam geserveerd wordt, is in hun eigen keuken klaar gemaakt.

Onder leiding van Chef-kok Isha Willemse, die met zijn eigen kijk de Franse klassieke keuken een nieuwe wending geeft, doet de keukenbrigade er alles aan om jouw gerechten met zorg en aandacht te bereiden. Geniet nu van het gastronomische, Franse 5-gangen diner.

  • Te reserveren t/m 19 december 2018
  • Niet icm met andere acties
  • De prijs van de deal is per persoon
  • Reserveer gratis en betaal pas in het restaurant
  • Alleen geldig bij online reserveringen van www.diningcity.nl
  • Over Restaurant De Pepermolen

    De Pepermolen
    Sluiskant 8 , 2265 AA Leidschendam

    Gelegen vlakbij de sluis in Leidschendam vind u het intieme restaurant de Pepermolen waarvan de keuken, onder leiding van chef-kok Isha Willemse het beste omschreven kan worden als klassiek Frans.
    Klassiek maar wel met een identiteit van de chef, met producten uit de streek en oog voor het seizoen. Er word gewerkt met veel passie en toewijding.

     

    Laat u in de watten leggen door gastheer Wilbert Hilgersom en laat uw avond een culinaire beleving worden.

    Lees meer

    Klik hier voor de openingstijden en meer

    Reviews van Restaurant De Pepermolen


    8,5

    (172 Recensies)


    eten

    8.8

    service

    8.6

    sfeer

    8.1

    "Fantastisch"

    10,0
    eten: 10 service: 10 sfeer: 10
    Zaterdag 22 april hier gegeten. In één woord "Fantastisch". Wij waren al vaker op de oude locatie geweest, dus wij wilde wel eens de nieuwe locatie zien. En het ziet er heel mooi uit. We hadden de Iens deal en de gerechten waren heerlijk. Er werd netjes van te voren gevraagd of er allergieën waren. Mijn vrouw kan niet tegen schelpdieren, dus kreeg zij ipv de St. jakobsschelpen een mooi stukje buikspek. Er was gewoon helemaal niets op aan te merken. Voor mij 5 sterren. Hier komen we zeker nog eens terug.
    -

    "Lekker eten in De Pepermolen"

    7,7
    eten: 8 service: 8 sfeer: 7
    Genoten van een smakelijk en mooi opgediend 5 gangen Diner in sfeervolle ambiance.
    -

    "Heerlijk gegeten in nieuwe locatie"

    8,7
    eten: 9 service: 9 sfeer: 8
    Eerste keer dat we hebben gegeten in De Pepermolen op de nieuwe locatie. Fraaie entourage met een fijne kleurstelling ook van het meubilair. Beter dan eerst. Af en toe toch enige overlast van geluid omdat alles redelijk clean is dit nergens een belemmering heeft. Was niet uitermate hinderlijk maar viel meermaals op. Uitstekend eten en in het 5 gangen menu ruim voldoende om van te genieten. Verrassende heel prettige bediening met heel veel aandacht en snelheid in handelen. Complimenten voor het goed aangeven wat er op onze borden werd aangeboden. Heerlijke wijnen aanwezig. Prijzen per glas wijn ietwat te hoog. Kan beter. Graag aangeven dat ook karaf kraanwater tot de mogelijkheden behoort. Kosten? Komen zeker binnenkort terug voor nadere kennismaking ook met vrienden.
    -

    "Prima restaurant. Komen terug. "

    10,0
    eten: 10 service: 10 sfeer: 10
    Prima kwaliteit prijs verhouding. Professionele gastheer sommelier. Open karakter en passend bij ons als gast. Lekkere verrassende wijn eten combinatie.
    -

    "Een gemiste kans"

    6,0
    eten: 8 service: 4 sfeer: 6
    Heerlijk gegeten, gebruik gemaakt van een aanbieding voor een 5-gangenmenu. Restaurant is helaas erg rumoerig. Slechte akoestiek. Hier valt nog een slag te maken. Er was voor 6 personen gereserveerd, helaas kwam 1 dame niet. We moesten wel voor het niet genoten menu betalen. Dus ieder betaalde 20% extra op de menuprijs. De sfeer werd ronduit onaangenaam. Het had de eigenaar gesierd als hij dit menu had uitgeserveerd, zodat wij het desnoods onderling hadden kunnen verdelen. Die vraag werd ons niet gesteld. En wij realiseerden ons dat pas toen wij al weer buiten waren. Ik vind het onvoorstelbaar en van zeer slecht gastheerschap getuigen, als een restauranteigenaar zich zo opstelt. Het restaurant was vol. Tot de laatste (nou ja, in ons geval tot op de een na laatste) stoel bezet. Dus over welk bedrag aan inkomstenderving(?) hebben we het dan?? Na aftrek van drankjes over nog geen € 20,00!! Dat je daarvoor al die ellende op je nek wilt halen, is voor mij onvoorstelbaar. Wij hebben ook duidelijk te horen gekregen dat wij in de toekomst niet meer welkom zijn. We hebben de eigenaar uit de droom geholpen, wij WILLEN hier ook niet meer dineren. Prijs van een halve liter water is bijna € 4,00. Dat is fors. Advies: verhoog de menuprijs met enkele euro’s en zet - als een goed gastheer - kannen water op tafel. Ook kregen wij te horen dat wij TE weinig wijn gedronken hebben. Zijn verdienmodel was weg. Niet iedereen is een drankorgel. Wij komen met de auto. Ik reed in totaal 130 km om dit restaurant te bezoeken. Gelukkig - kregen wij na afloop te horen - dronken wij nog wel koffie/thee (overigens zonder friandises) na het diner. Als een eigenaar van een restaurant in zijn ogen niet voldoende verdient aan dergelijke acties, waarom doet hij dan mee?? Ik moet wel, was zijn antwoord. De horeca heeft het niet altijd gemakkelijk. Dit restaurant kreeg vorig jaar met flinke tegenslag te maken. Een klantvriendelijke benadering is in mijn ogen te allen tijde een vereiste.
    -
    De Pepermolen responded to this review, 04-04-18
    Om 16:00 in de middag nog gebeld om te vragen met hoeveel personen men komt om te voorkomen dat dit gebeurt. Antwoord: 6 personen Op de avond te horen krijgen dat er gereserveerd wordt en dat men dan wel ziet wie er daadwerkelijk komt vind ik niet kunnen.

    This response is the subjective opinion of the management representative and not of Diningcity BV

    "Onbegrip en teleurstelling"

    6,7
    eten: 8 service: 6 sfeer: 6
    Zaterdagavond met een groep van 5 dit restaurant bezocht. Helaas is 1 dame niet gekomen. Dit menu werd ons wel in rekening gebracht. Dat betekende voor ieder van ons een 20% hogere rekening. Nog uitgelegd dat wij deze dame niet echt kenden. Wij zijn een "losse" uit eten groep. Helaas vonden wij geen begrip bij de eigenaar. Later realiseerden wij ons dat wij dit diner hadden moeten laten uitserveren. Dan hadden wij nog waar voor ons geld gekregen. Was ook een galant gebaar van de gastheer naar ons geweest. De sfeer in het restaurant is luidruchtig. De akoestiek is erg slecht. Moet ook erg vermoeiend zijn voor het bedienend personeel. Bij binnenkomst worden de jassen aangenomen, om die in een afgesloten garderobe te kunnen hangen. Het eten was prima, mooi opgemaakte borden. Uitserveren gebeurt in een goed tempo. Zo heb je een avondvullend programma. Zeker fijn in een weekend. Water kost € 4,00 per halve liter. Ik vind dit ongekend veel. Dit betaal ik niet eens in een sterrenrestaurant! Tip: maak het menu iets duurder en serveer - als goed gastheer - gratis kraanwater. Bij het afrekenen kregen nog het verwijt dat wij té weinig wijn hadden gedronken. Wij komen allen met de auto, dus wij matigen ons in drankgebruik.
    -