Je krijgt direct een bevestiging, met GRATIS annulering.
Wat 497 mensen zeggen over da Costa
Eten | |
Service | |
Sfeer |
We zijn heel teleurgesteld in de chef. Toen hij pas open was zijn we bij hem gaan lunchen. Toen deed hij alles alleen, en wij waren blij verrast. Door omstandigheden kunnen wij heel moeilijk ' s avonds uit eten gaan , daarom heeft het zo lang geduurd vooraleer we terug gekomen zijn. Wat een teleurstelling! Da Costa ...
Lees hele reviewWe zijn heel teleurgesteld in de chef. Toen hij pas open was zijn we bij hem gaan lunchen. Toen deed hij alles alleen, en wij waren blij verrast. Door omstandigheden kunnen wij heel moeilijk ' s avonds uit eten gaan , daarom heeft het zo lang geduurd vooraleer we terug gekomen zijn. Wat een teleurstelling! Da Costa is als een dief in de nacht zijn restaurant in en uit gegaan. Er kon geen groet af voor de toch wel talrijke cliënten, laat staan dat hij de moeite heeft genomen om zich aan elke tafel te komen voorstellen. Als hij na 3 jaar al zo'n dikke nek heeft, wat moet dat dan binnen enkele jaren zijn??? Wij gaan heel vaak op restaurant, en zoiets is ons zelden overkomen. Ofwel komt de chef aan tafel, ofwel zijn partner. Ik heb mijn ongenoegen duidelijk uitgedrukt tegen zijn toch wel heel jong personeel. Je merkt dat ze nog veel moeten leren, en dan is het nodig dat de chef hen ten minstens een tijdje in het oog houdt. Er zijn nog lekkere adressen , mijnheer Da Costa. Ons zie je voorlopig niet terug! Dat belet niet dat wij de maaltijd heel lekker vonden.
Simone De Smet
p.s. Ik zou het op prijs stellen dat deze boodschap INTEGRAAL aan Da Costa wordt doorgegeven
Eten en bediening uitmuntend, zeer beleefd personeel.
Open keuken waarin je de chefs hun magie kan zien doen.
Wijnen versterkte de smaak van het eten.
Very good food and friendly service! Just one suggestion, hang something on the walls to dampen the noise
De avond begon met een zeer vriendelijke ontvangst van het jonge team. Zeer attente bediening van het het fijne en zeer lekkere eten. Mooie wijnkaart met verrassende keuzes.
Het kleine pand is sober maar mooi ingericht , leuk om de keuken te kunnen zien(open). Chef komt aan elke tafel even 1 gerecht voorstellen, al...
De avond begon met een zeer vriendelijke ontvangst van het jonge team. Zeer attente bediening van het het fijne en zeer lekkere eten. Mooie wijnkaart met verrassende keuzes.
Het kleine pand is sober maar mooi ingericht , leuk om de keuken te kunnen zien(open). Chef komt aan elke tafel even 1 gerecht voorstellen, altijd fijn.
Proficiat, zeer lekker gegeten en een hele fijne avond gehad. Waarvoor dank.
Zeer lekker gegeten ! Het was enkel zeer koud binnen in het restaurant. Jammer dat het bestek bij meerdere gangen blijft liggen. Maar over het algemeen een top ervaring.
Plattegrond Alle restaurantdeals in Antwerpen e.o.
Over da Costa
David da Costa is sinds september 2019, eigenaar van een splinternieuw restaurant in Antwerpen. Vanaf zijn eerste bijbaan wist hij al dat koken echt zijn passie was. Begonnen als hulp in de keuken en nu zijn eigen restaurant. Dit is ook niet zomaar zo gekomen, David heeft namelijk ervaring opgedaan bij onder andere de Lindehof**(Nuenen), Pure-C**(Cadzand), Vane Restaurant (Eindhoven).
In zijn eigen restaurant neemt het ambitieuze koppel je mee op reis naar nieuwe smaken en combinaties. Zo vertaalt hij de Aziatische keuken en komen de Marokkaanse Roots van zijn vrouw terug in het menu!
Restaurant da Costa is een parel die nog niet iedereen ontdekt heeft, reserveer nu snel en geniet van een culinaire ervaring!
Geachte,
Mijn excuses dat we elkaar niet persoonlijk hebben mogen spreken de dag van jullie diner. Ik ben niet weggegaan, omdat ik een “dikke nek” heb gekregen, want met alle liefde kom ik elke tafel langs. Dat doe ik trouwens nog altijd.
Enkel deze avond ben ik snel op en neer naar Nederland gegaan voor het afscheidsfeest van een oud collega waar ik jaren mee gewerkt heb. Zijn avondservice was vroeger klaar, dan gepland, waardoor ik me heb moeten haasten om op tijd te kunnen zijn voor het verrassingsfeestje. Ik ben er geweest totdat alle hoofdgerechten mee waren. Maar daarna ben ik inderdaad vertrokken.
Mijn excuses daarvoor, mijn team was hier ook van op de hoogte en ik heb gehoord, dat zij uw gezelschap het ook geprobeerd hebben om het u uit te leggen.
Daarnaast heb ik u de dag daarop 2x proberen te bellen, waarop u 1x niet opnam, de tweede keer wel opnam, maar de telefoon ophing omdat u het nummer niet herkende. Ik hoorde u nog iets zeggen van “wat is dat mini-maal”, dat is de naam van onze vennootschap, die we hebben overgenomen 3 jaar geleden. Wellicht hadden jullie in het verleden hapjes van de vorige uitbater afgenomen.
Nogmaals mijn excuses, het heeft niks te maken gehad met een “dikke nek”. Dus de volgende keer mag u mij zeker weer aan uw tafel ontvangen.
Met vriendelijke groet,
David da Costa