Fletcher Boutique Hotel Duinoord

€€
6,3 (5 reviews)
Altijd als eerste de nieuwste restaurant deals ontvangen?

Volg Diningcity op Instagram zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste restaurants en beste deals

Wat 5 mensen zeggen over Fletcher Boutique Hotel Duinoord

6.3 Gebaseerd op 5 reviews. 60% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Gebrande fish, vergeten dessert, rommel met rekening"
1.7 Keuken 2 | Service 1 | Sfeer 2

Een nachtmerrie. Godzijdank was het gezelschap van vrienden goed en brachten we alle rampen met een goed humeur, hoewel we uiteindelijk uitgeput raakten. We kwamen om 18.00 uur aan en vertrokken om 22.30 uur. De plaats was vrij leeg, ze hadden maar twee obers, elk nog geen idee. Glimlachend, maar niet efficiënt. We ...

Lees hele review

Een nachtmerrie. Godzijdank was het gezelschap van vrienden goed en brachten we alle rampen met een goed humeur, hoewel we uiteindelijk uitgeput raakten. We kwamen om 18.00 uur aan en vertrokken om 22.30 uur. De plaats was vrij leeg, ze hadden maar twee obers, elk nog geen idee. Glimlachend, maar niet efficiënt. We vertelden hen dat we een reservering hadden voor de restaurantweekdeal, en we moesten het hen uitleggen. Ze brachten ons het eenvoudigste menu dat ze hadden, we protesteerden, en ze kwamen overeen om ons een wat breder menu te brengen. De voorgerechten kwamen niet allemaal op hetzelfde moment aan. Bij mij duurde het langer. Ik bestelde een voorgerecht van zeebrasemfilet met sinaasappelsaus die verbrand en droog aankwam (zie foto). Nadat we de voorgerechten op hadden, maar na een half uur later, kwamen ze vragen of ze het hoofdgerecht al moesten bestelden. Nog een half uur voordat het zover was. De hamburgers waren OK. Ik bestelde een kalfsvlees gestoofd op lage temperatuur. Het was niet slecht. Het was niet kalf maar rund. We bestelden een dessert. En we wachtten, we wachtten, we wachtten… Ik ging naar de toilet en zag de koks de keuken al aan het schoonmaken. Ik ging naar de ober om hem naar het dessert te vragen en hij zei: 'Ah! Ja! wat was het?" Hij ging naar het scherm kijken en vertelde het dan aan de mensen in de keuken, die verbaast al aan het opruimen waren. Houd u er rekening mee dat het restaurant leeg was. Ik ging naar hotel receptie ernaast met de hotelmanager / receptioniste te praten en hij kon het niet geloven. Zelf had hij een uur eerder de bestelling van nagerecht aan de obers (niet naar de keukenpersoneel) gegeven. Hij verontschuldigde zich, bood ons aan het eind een drankje aan (ik dacht “gin-tonics?”, hij dacht “koffie”). De desserts, met pretentieus verleidelijke namen, kwamen vulgair op tafel. De witte dame met “verse slagroom en pure chocolade” kreeg enkele bolletjes ijs verspreid over het bord met spray slagroom en gewone chocoladesiroop. De panacotta was niet slecht, ware het niet dat die schaars was en omringd was door ijsjes met smaken die niet pasten en andere dingen die ik me niet herinner. Het was tijd om te betalen en we hadden al 4 uur in dat restaurant doorgebracht en onze after-dinner-plannen waren al verdwenen. We weigerden de koffie, we wilden er niet langer zijn. De manager bood ons korting aan voor het ongemak van het onaanvaardbaar vergeten van het dessert (mijn klachten over de zeebrasem van 4 uur ervoor bereikten hem niet eens). Ze waren vergeten dat het een aanbieding was, ze gaven korting op gerechten, maar we hadden een gesloten bod, hij wist het niet. Ook niet of we al iets vooraf hadden betaald of niet, ze moesten de rekening 3 keer opnieuw doen. De man deed heel vriendelijke pogingen om het ons naar de zin te maken, maar het was een dantesk schouwspel om te zien hoe de serveerster een fout had gemaakt bij het opschrijven van de gerechten op het aanbod. Hoe dan ook. Het was niet duur dankzij de kortingen, we lachten om niet te huilen omdat we in goed gezelschap waren, maar we verlieten deze plek zo laat dat we geen zin meer hadden om verder te gaan. Heb jij de film OPEN TIL DAWN gezien? Nou, als ze vampiers waren geworden, hadden ze ons, nadat ze ons daar urenlang hadden vastgehouden, niet eens gemist.

Eva op 10 september 2023
Geverifiëerd

"Prima gegeten! "
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Heerlijk gegeten !

Marian op 05 oktober 2022
Geverifiëerd

"Gezellig en heerlijk gegeten "
9.3 Keuken 9 | Service 10 | Sfeer 9

Zeker

Joëlla Klink op 27 september 2022
Geverifiëerd

"Wat een slechte ervaring!"
2.3 Keuken 3 | Service 2 | Sfeer 2

Wat een slechte ervaring in Boutique Hotel Duinoord. Zeer gehaaste bediening, nonchalant. We hadden het idee in een mooie ambiance heerlijk te gaan dineren. Niets is minder waar. Ook het eten liet te wensen over. Steak niet goed, vis was uitgedroogd. Neen hier gaan we nooit meer eten, gelukkig kennen we genoeg restaurants waar we wel lekker kunnen dineren. Schaam U, Boutique Hotel Duinoord.

Bob van der Lugt op 19 september 2021
Geverifiëerd

10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Na een gastvrije ontvangst hebben wij onder genot van een prettig drankje op het zonovergoten terras een heerlijk 4 gangen menu gegeten. Zowel de presentatie als de bereiding waren zeer goed. Kortom een zeer geslaagde avond.

Wim op 09 september 2021
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurantdeals in Wassenaar e.o.

Toon telefoonnummer

Over Fletcher Boutique Hotel Duinoord

Fletcher Boutique Hotel Duinoord in Wassenaar is de ideale plek om te genieten van culinaire gerechten na een dag genoten te hebben van het strand. Het ligt op een steenworpafstand van het strand, verscholen tussen de ongerepte natuur.

Fletcher Boutique Hotel Duinoord staat bekend om de heerlijke seizoensgebonden gerechten, speciaal bereid door de chef-kok en zijn keukenbrigade. Bij mooi weer kun je plaatsnemen op het loungeterras, waar je een prachtig uitzicht hebt over het natuurgebied De Wassenaarse Slag.

Ook kun je naar dit restaurant voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea. Kom snel genieten van de unieke creaties van Fletcher Boutique Hotel Duinoord.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Wassenaar e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Tijdens Dining with the Stars kun je heerlijk genieten van een fantastisch luxe diner bij de beste 160 restaurants van België, vanaf slechts € 54,40 per persoon. Dining with the Stars wordt 2 keer per jaar georganiseerd, in de zomer en in de winter.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer +31 (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden