Roberto's (Hilton Hotel)

Mediterraans, Italiaans | €€€
7,9 (384 reviews)
93% aanbevolen
Altijd als eerste de nieuwste restaurant deals ontvangen?

Volg Diningcity op Instagram zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste restaurants en beste deals

Wat 384 mensen zeggen over Roberto's (Hilton Hotel)

7.9 Gebaseerd op 384 reviews. 93% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Best Italian in town"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Certainly best Italian restaurant in town.
Me and my wife took the chance to book for the restaurant week, every time we are in Amsterdam we like to try different restaurants. We'll definitely come back to Roberto's, the food, the service and the atmosphere are just what you need to have a pleasant evening together...

Lees hele review

Certainly best Italian restaurant in town.
Me and my wife took the chance to book for the restaurant week, every time we are in Amsterdam we like to try different restaurants. We'll definitely come back to Roberto's, the food, the service and the atmosphere are just what you need to have a pleasant evening together. We Thinly sliced tuna to start with fried capers, very delicate taste. Gamberoni as main with plenty of vegetables next to it and a fantastic chocolate flan with caramel sauce. Definitely recommend it!!!

Andy op 08 maart 2015

"Excellent"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Everything at Roberto's was more then perfect, as Spanish and Italian we couldn't be happier with the food they prepared, it was simply delicious! The service was amazing, always kind and ready to help us.

Luca Terzi op 08 maart 2015

"Teleurstelling"
2.7 Keuken 6 | Service 1 | Sfeer 1

We kwamen het restaurant binnen en er hing al een dode sfeer. Een van de slecht Engels sprekende bediendes liet ons ook nog 5 minuten wachten en kwam toen zonder een vriendelijk gebaar op ons af. Ik vertelde dat we hadden gereserveerd en toonde hem mijn mailbevestiging. Hij antwoordde dat dat niet kon, want vanaf 14...

Lees hele review

We kwamen het restaurant binnen en er hing al een dode sfeer. Een van de slecht Engels sprekende bediendes liet ons ook nog 5 minuten wachten en kwam toen zonder een vriendelijk gebaar op ons af. Ik vertelde dat we hadden gereserveerd en toonde hem mijn mailbevestiging. Hij antwoordde dat dat niet kon, want vanaf 14.30 serveerden ze geen lunch. Toen ging hij overleggen met een andere collega. Zij vond het ook vreemd. Ondertussen kon er geen lachje van af bij de gastheer en gastvrouw. Ik voelde me een soort zwerver die met het gezin kwam bedelen om eten. Daarna is zij nog even weg gegaan om de hoek en zei ze dat het nu te laat was voor lunch. We waren een kwartier te laat (inmiddels). Ze stuurde ons weg met een strenge blik. Geen sorry niets niet. Bizar was het. Nog nooit in een restaurant zulke arrogante onvriendelijke ongeinteresseerde bediendes gezien. Het eten zal best ok zijn, maar voor geen goud raad ik anderen dit restaurant aan.

Ari72 op 08 maart 2015

2.3 Keuken 4 | Service 1 | Sfeer 2

Het voor en na gerecht heel smakelijk, het hoofd gerecht slecht.

De bediening onge interesseerd en uiterst traag.

M. Levie op 07 maart 2015

"Heerlijk!"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

We hebben heerlijk gegeten, het was een zeer goede bediening welke heerlijke wijnen heeft geschonken en we hebben genoten van een fijne sfeer.

Astrid op 09 september 2014

Plattegrond Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over Roberto's (Hilton Hotel)

Keuken: Mediterraans, Italiaans

Restaurant Roberto's in Amsterdam Zuid is een van de chicste restaurants van het stadsdeel. Hier kun je genieten van de klassieke Italiaanse sfeer en inrichting van het restaurant.

Het is een geweldige kaart die Roberto's presenteert. Klassieke gerechten worden afgewisseld met vernieuwende creaties. Handgemaakte pasta's, oude kazen en heerlijke gerechten met zeevruchten en andere lekkernijen uit de zee naast prachtige stukken vlees.

De wijnkaart van Roberto's is kwalitatief net zo goed als de menukaart van het restaurant. Volle rode wijnen, frisse witte wijnen en sparkelende dessertwijnen sieren de kaart. Voor elk gerecht is er een perfecte wijn. Hier vertelt men je alles over de wijnen en over de streken waar zij vandaan komen...

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Tijdens Dining with the Stars kun je heerlijk genieten van een fantastisch luxe diner bij de beste 160 restaurants van België, vanaf slechts € 54,40 per persoon. Dining with the Stars wordt 2 keer per jaar georganiseerd, in de zomer en in de winter.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer +31 (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden