SKYrestaurant Pi (by Fletcher)

Modern | | Menu
7,4 (161 reviews)
Altijd als eerste de nieuwste restaurant deals ontvangen?

Volg Diningcity op Instagram zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste restaurants en beste deals

Wat 161 mensen zeggen over SKYrestaurant Pi (by Fletcher)

7.4 Gebaseerd op 161 reviews. 68% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Great OJ"
3.7 Keuken 2 | Service 4 | Sfeer 5

Where to begin...Let me kick off with a great view on the 18th floor, it was my first time. We arrived at 19.00 and our reservation via restaurantweek.nl did not show on the reservationlist (could blame the internet). We were comfortably offered to pick any available seat and someone would come to take our order .....

Lees hele review

Where to begin...Let me kick off with a great view on the 18th floor, it was my first time. We arrived at 19.00 and our reservation via restaurantweek.nl did not show on the reservationlist (could blame the internet). We were comfortably offered to pick any available seat and someone would come to take our order ... so we located ourselfs at the window with a nice view over the highway A2 ... After 40 minutes of waiting I still did not see any attention from the service staff, so I got up and took matters in my own hand ... The menu was a 4-coarse dinner; soup, starter, main and dessert. Unfortunately, the carrot soup was finished ... So, an alternative in the form of minestrone soup was offered, but unluckely, this turned out to be bad, so some more apologies with reassurance that it's taken care off ... Finally at 20.20 a soup came at the table, however it had to be sent right back .... OMG, it was so salty to an extent that it became uneatable ... At 21.20-ish the second course arrived at the table, which was really quite tasteful .... A second round of drinks was ordered at 21.50, cause I very much enjoyed the fresh OJ, when we noticed that the kitchen started to clean up... So, service staff checked with us whether we already had our main...Which we clearly hadn't... Our ticket seemed to have gotten lost somehow ... The kitchen whipped out the ordered rib-eye steaks at 22.15 and we could taste the rush and lack of time on the plate ... Both rib-eyes came medium well done, unfortunately half our initial order and without the ordered side dish too... So while the kitchen and service is busy now with closing the bills for the evening, talking became louder and there was just a bit rush in time to enjoy or even order a coffee to comply with our dessert...I could not describe this whole experience in a nutshell..but one can understand that is was not one for great cheers...Service did offer their apologies and we were not charged for the drinks, but that could not soften anymore what delightful expectation we were looking forward to...

Diana op 06 november 2022
Geverifiëerd

"Heerlijk."
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Het was top! Mijn eerste tip is om zo vroeg mogelijk te gaan. Waarom? Zoals bijna ieder restaurant heeft ook dit restaurant personeelsproblemen. Maar dit gaat pas een issue worden, als het restaurant tot de nok toe vol zit. Wij hebben hier bijna geen last van gehad, dus hebben de ervaring gehad zoals het restaurant ...

Lees hele review

Het was top! Mijn eerste tip is om zo vroeg mogelijk te gaan. Waarom? Zoals bijna ieder restaurant heeft ook dit restaurant personeelsproblemen. Maar dit gaat pas een issue worden, als het restaurant tot de nok toe vol zit. Wij hebben hier bijna geen last van gehad, dus hebben de ervaring gehad zoals het restaurant m voor ogen heeft. Wij waren er om 18 uur. Vanaf de 18de verdieping heb je een heel gaaf wijds uitzicht. Het restaurant loopt rondom, waardoor je altijd een gevoel van ruimte hebt. Je ziet niet alle andere gasten. De aankleding bevalt ons ook prima. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Wij hadden onze zoon van 6 mee, die ook de nodige aandacht kreeg. Het eten was heerlijk. Een simpele kaart met rechttoe rechtaan gerechten, maar heel goed bereidt. Denk aan carpaccio, peer met geitenkaas, wortelsoep, eekhoorntjesbrood soep (van de Kromme Dissel), roodbaarsfilet, ribeye, crème brullee van Baileys en een bloempotje als toetje (out of the box en lekker). Ze hebben geen kindermenu, naar mijn zoon ging goed op de frites en gegrilde groente, die je normaal als bijgerecht kan bestellen. Ze hebben trouwens heerlijke bubbels en een mooie selectie aan wijnen Dus alles was prima. Hopelijk kunnen ze snel de personele problemen oplossen, zodat het restaurant ook soepel draait bij een volle bezetting. Aan het personeel wat er nu rondloopt en kookt ligt dat zeker niet, want die doen enorm goed hun werk. Dat is de taak van het management..

Cyriel op 06 november 2022
Geverifiëerd

"👍🏻"
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

👍🏻

Bennie Vos op 10 oktober 2022
Geverifiëerd

"Heerlijke avond!"
9.3 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 10

Lekker gegeten met prachtig uitzicht en goed gezelschap, top avond!

Nadine Van Blanken op 02 oktober 2022
Geverifiëerd

"Verrassend uitje"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Lekker gegeten, gerechten leuk opgediend. Geweldige plek en bediening van een robot geassisteerd door een leuke serveerster.

Butskop op 29 september 2022
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over SKYrestaurant Pi (by Fletcher)

Keuken: Modern

Een futuristische toren met een prachtig uitzicht op het opkomende stadsdeel Amsterdam Zuidoost: SKYrestaurant Pi (by Fletcher) zal jouw diner altijd een bijzondere ervaring zijn. In het SKYrestaurant Pi kun je luxueus dineren op grote hoogte. De internationaal geïnspireerde gerechten worden in de open keuken bereid, waarbij voornamelijk de nadruk wordt gelegd op gezonde gerechten. Neem na een voortreffelijk diner plaats aan de elf meter lange bar in de SKYbar, met daarboven kroonluchter ‘the dream’ van maar liefst negen meter breed. In de stijlvolle bar kun je eindeloos genieten van diverse fingerfoods en een heerlijk bijpassend glas wijn. Laat je verrassen door de heerlijke gerechten van SKYrestaurant Pi (by Fletcher).

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Tijdens Dining with the Stars kun je heerlijk genieten van een fantastisch luxe diner bij de beste 160 restaurants van België, vanaf slechts € 54,40 per persoon. Dining with the Stars wordt 2 keer per jaar georganiseerd, in de zomer en in de winter.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer +31 (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden