The Harbour Club Amsterdam Oost

Vis en zeevruchten | €€€
7,7 (326 reviews)
90% aanbevolen
Gratis annuleren

Je kunt bij dit restaurant gratis annuleren. Reserveer nu, dan ben je alvast verzekerd van je tafel.

Wat 326 mensen zeggen over The Harbour Club Amsterdam Oost

7.7 Gebaseerd op 326 reviews. 90% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Drama avond, nooit meer! Veel te laaaangg wachten"
4.7 Keuken 4 | Service 2 | Sfeer 8

Wij hadden een tafel om 8 uur gereserveerd en kwamen netjes op tijd. Eenmaal daar werden onze jassen aangenomen en werden wij begeleid naar de bar. Wij hebben 45 min (!) aan de bar moeten wachten tot wij eindelijk een tafel toegewezen kregen. Intussen hadden wij al echt honger gekregen.. Toen wij eenmaal aan tafel z...

Lees hele review

Wij hadden een tafel om 8 uur gereserveerd en kwamen netjes op tijd. Eenmaal daar werden onze jassen aangenomen en werden wij begeleid naar de bar. Wij hebben 45 min (!) aan de bar moeten wachten tot wij eindelijk een tafel toegewezen kregen. Intussen hadden wij al echt honger gekregen.. Toen wij eenmaal aan tafel zaten, werd ons gevraagd of wij misschien wat brood wilden. Graag, maar niet wetende dat voor 4 kleine stukjes brood €7,- op onze rekening werd gezet. Echt belachelijk! Vervolgens werd het restaurantweek menu op tafel gezet (door de hostess) zonder nadere uitleg. Ik en mijn tafelgenoot probeerde het een beetje uit te vogelen totdat de ober voorbij kwam en ons vroeg of het duidelijk was. Hij gaf ons wel nader uitleg en het bleek dat je de keuze had uit een 3- of 4-gangen menu en dat je gerechten kon omwisselen voor toeslag. Wij besloten om ons toetje om te wisselen naar ''the chocolate dream'' met een toeslag van €7,- p.p. Het voorgerecht ''steak tartaar'' was prima en werd toegelicht toen deze werd opgediend. Daarna duurde het weer enige tijd tot wij ons hoofgerecht kregen. Bij het hoofdgerecht hadden wij vooraf frietjes bijbesteld die ook op het menu stonden. Echter, moesten wij hier weer zelf om vragen bij de bediening. Toen de frietjes eindelijk kwamen, hebben wij deze gelijk al weer teruggestuurd, daar wij al klaar waren met het hoofdgerecht. Wij keken erg uit naar het dessert, hopende dat dat alles zou goedmaken. Het dessert is een soort chocoladekoker die voor je neus met warme chocola wordt gesmolten, zodat deze koker open smelt. Wij hebben wederom 45min gewacht voor het dessert! Toen de tafel na ons, die later dessert had besteld hun dessert eerder kreeg, stonden wij op en wilden wij de rekening en weg gaan. De supervisor zag dit en beloofde ons dat het dessert snel zou komen en dat hij de drankjes van de rekening af zou halen. Nou achteraf gezien heeft hij alleen het eerste rondje eraf gehaald. Gelukkig hoefden wij de toeslag voor het dessert (totaal €14,-) niet meer te betalen. Nou dan zou je denken dat het netjes is opgelost.. Ik zei tegen de supervisor dat wij even gingen roken en dan terug zouden komen. Bij terugkomst lag ons dessert al op tafel. Het speciale effect dat ze de warme chocolade gieten over de koker was dus weg! Daarnaast bleef de chocolade liggen op de koker en smolt deze niet. De koker was keihard, niet te breken met een lepel. Wij gaven dit aan bij de ober en deze kwam toen opnieuw met warme chocolade. Overigens was de sfeer aan de bar wel goed. Wij kregen helaas een tafel in de hoek nabij de ingang, waardoor het ook erg fris was bij ons aan tafel. Uiteindelijk gingen wij pas 23.15 weg.. Ik zou hier nooit eten voor de volle prijs, dat is het zeker niet waard voor de service die je (toch niet) krijgt.

Michelle op 25 maart 2019

8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Het menu voor de actie was op zich best lekker maar wij hebben toch gekozen voor supplementenkaart. We hebben lekker gegeten en de bediening was prima en vlot.

Patricia op 24 maart 2019

"Slecht!"
2.0 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 2

Meer dan een uur gewacht op hoofdgerecht. Het lijkt wel alsof ze je vergeten en alleen aandacht schenken aan de mensen die in een box zitten. Nooit meer!

Tifa op 16 maart 2019

"Vlees noch vis"
6.0 Keuken 6 | Service 8 | Sfeer 4

Aangetrokken door de aanbieding van de Restaurantweek, bleek het accent op vis te liggen en een klein aanbod op het menu. Voor een uitzondering moest bijbetaald worden. De prijzen van de drank(en) zijn nogal fors,waarbij het tafelwater de kroon spande. De vriendelijke bediende deed haar best e.e.a. ietwat te vergoei...

Lees hele review

Aangetrokken door de aanbieding van de Restaurantweek, bleek het accent op vis te liggen en een klein aanbod op het menu. Voor een uitzondering moest bijbetaald worden. De prijzen van de drank(en) zijn nogal fors,waarbij het tafelwater de kroon spande. De vriendelijke bediende deed haar best e.e.a. ietwat te vergoeilijken. Al met al een matige vertoning in een restaurant dat vermoedelijk vooral een jeugdig publiek aantrekt dat van enige frivoliteit houdt!

Fred op 15 maart 2019

"Restaurant weken"
8.7 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 10

Lekkere lunch. Gluten vrij 1x vermeld en daarna super goed geregeld allemaal. Op laatste moment gezegd dat 1 pers geen vis wil, geen probleem.
Goed opgeleid personeel!
Gauw terug maar dan voor een diner!

Sandra Smit op 01 oktober 2018

Plattegrond Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over The Harbour Club Amsterdam Oost

Keuken: Vis en zeevruchten

Een echte avond uit, dat beleef je bij The Harbour Club Oost in Amsterdam. The Harbour Club Oost staat bekend als een uniek, luxueus restaurant met een prachtig uitzicht op het water. Het restaurant is stijlvol en chique ingericht, de sfeer is sprankelend en het eten is voortreffelijk.

Het restaurant heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. De fantastische gerechten worden met liefde en passie bereid, nieuwe ingrediënten worden gecombineerd en producten worden zo eerlijk en puur mogelijk ingekocht.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Tijdens Dining with the Stars kun je heerlijk genieten van een fantastisch luxe diner bij de beste 160 restaurants van België, vanaf slechts € 54,40 per persoon. Dining with the Stars wordt 2 keer per jaar georganiseerd, in de zomer en in de winter.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer +31 (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden