Restaurateurs


Er kunnen verschillende facturaties plaatsvinden: Lidmaatschap: Dit kan zijn per maand, per kwartaal of per jaar. Dit kun je terugvinden in je contract. Deals: De facturatie vindt aan het einde van de maand plaats. Evenementen: De vaste deelnamekosten worden vooraf het evenement gefactureerd. De totale couvertbijdrage vindt achteraf plaats na het evenement.
Indien je per jaar een factuur ontvangt kun je de looptijd terugvinden op de laatst ontvangen factuur. Heb je dit niet dan kun je contact opnemen met financien@diningcity.nl

Wat jammer dat je jouw lidmaatschap wilt opzeggen! Wij ontvangen graag een schriftelijke opzegging. Klik hier voor het formulier om je contract op te zeggen.

Wanneer een restaurant een lidmaatschap afsluit voor een jaar bij DiningCity, biedt dat de volgende voordelen:

- Volledige vermelding op DiningCity.nl
- Gratis aanbieden van een deal via DiningCity
- Gratis deelname aan alle edities van de Restaurant Week en andere acties
- Promotie via de (online) kanalen van DiningCity

Wij helpen je graag aan informatie over een factuur. Vul in het contactformulier de volgende gegevens in en de informatie wordt zo snel mogelijk verstuurd per e-mail.

Bedankt voor je interesse in DiningCity! Vraag een offerte aan via restaurants@diningcity.nl
Wat vervelend dat je ontevreden bent over een recensie. Stuur een e-mail naar info@diningcity.nl en wij verwijderen de recensie.

Wat leuk dat je nieuwe foto’s wilt uploaden! Wij ontvangen de foto’s graag in een pdf bestand via restaurants@diningcity.nl.

- Promotie via online kanalen van DiningCity; Facebook & Instagram

- Promotie via onze nieuwsbrieven

- Promotie via onze partners, zoals Nespresso en PayPal

- Promotie in de vorm van deals en evenementen

Ja dit is zeker mogelijk! In het DiningCity systeem kun je zelf het aantal no shows aangeven per reservering. Op de eindfactuur worden de no shows niet in rekening gebracht.
Wat vervelend! Stuur een e-mail naar info@diningcity.nl met de naam van het restaurant en het e-mailadres waarop je de gegevens wilt ontvangen, dan maken wij het in orde.

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Wat soms kan helpen, is een spatie voor het e-mailadres zetten en dan proberen in te loggen. Lukt het nu nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via restaurants@diningcity.nl en dan proberen wij je verder te helpen.

Wanneer je bent ingelogd, zie je als eerste day overview. Hier kun je per dag zien welke reserveringen er zijn. Via het menu aan de linkerkant, kun je naar 'month overview' gaan. In month overview kun je bovenaan wisselen tussen de verschillende maanden. Bij elke dag zie je de optie 'edit staan'. Hiermee kun je dagen dicht/open zetten of het aantal couverts aanpassen. 


Staat u vraag er niet tussen klik dan hier voor het contact formulier