VadeVi

French, Streetfood | €€ | Menu
9,0 (40 reviews)
98% recommended
Free cancellation

You can cancel your reservation at this restaurant any time.

What 40 people say about VadeVi

9.0 Based on 40 reviews. 98% of the guests recommend this restaurant.
Food
Service
Atmosphere
Write a review

"Helaas niet voor herhaling vatbaar"
3.3 Cuisine 3 | Service 4 | Atmosphere 3

Onze ervaring bij rest. VadeVi, vrijdag 7 juni, is helaas niet is erg in de smaak gevallen. De start (van het diner) begon redelijk positief (alhoewel het toch ook nog best lang wachten was op de aperitiefjes, maar goed..). Alleen na gelang de gangen vorderden (we hadden het 5-gangen diner geboekt), was het telleurs...

Read full review

Onze ervaring bij rest. VadeVi, vrijdag 7 juni, is helaas niet is erg in de smaak gevallen. De start (van het diner) begon redelijk positief (alhoewel het toch ook nog best lang wachten was op de aperitiefjes, maar goed..). Alleen na gelang de gangen vorderden (we hadden het 5-gangen diner geboekt), was het telleurstelling op telleurstelling.... Dieetwensen werden b.v.b. niet helemaal nageleefd. Personeel dat tekort schiet in professionaliteit, kennis en etiquette. De vaatwasser (die achter de bar) een aantal keer tijdens de diners werd aangezet. Gerommel van flessen, het heen en weer schuiven met stoelen en andere storende geluiden. Gerechtjes die zwaar tegenvielen (met name qua smaak). Gnocchi's die aangebrand geserveerd werden. Ingrediënten die misten (terwijl ze wel benoemd werden). En toen ook nog eens het vlees van het hoofdgerecht zwaar uitgedroogd werd geserveerd, was ik er wel 'n beetje klaar mee. Om van het nagerecht niet te spreken (bleke taaie/zompige wafel met iets van abrikozen partjes en 'n quenelletje ijs). En het kaasplankje dat mijn moeder had besteld werd verder zonder mondelingen toelichting geserveerd. De inhoud ervan mocht ze nl. van een kaartje(af)lezen! Waarvan de lettertjes zo klein gedrukt stonden, dat ze die zonder een sterke leesbril niet eens kon lezen (moest de inhoud ervan dan maar even zelf voorgelezen... alleen werden wij daar ook niet veel wijzer van...) Jammer dat het personeel zich daar niet zelf in heeft verdiept! Kaartje met achtergrondinfo kaas prima, maar dan als zijnde 'n aanvulling en niet als enige uitleg! Zonde van de € 109,- dat voor een 5-gangendiner (voor 2 pers.) wordt berekend + een extra € 5,- (voor supplement kaasplankje)! Daar doet het in mindering brengen van 'n glaasje wijn en frisdrankje de telleurstelling niet mee wegpoetsen... En dan ook nog eens € 6,- voor 2 witte broodmuffins in rekening brengen, terwijl je had verwacht dat deze van het huis waren... U begrijpt deze locatie is (voor ons iig) helaas niet voor herhaling vatbaar! Sorry!

Wijnands at 08 June 2024
Verified
VadeVi responded at 08 June 2024

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback naar aanleiding van uw bezoek aan ons restaurant op vrijdag 7 juni. Het spijt ons zeer te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We waarderen uw opmerkingen en nemen ze zeer serieus om onze dienstverlening te verbeteren.

We willen graag enkele van uw zorgen toelichten:

1. Dieetwensen: Het spijt ons dat uw dieetwensen niet meteen duidelijk waren. Daarna hebben wij deze uiterst serieus opgepakt en nageleefd.

2. Geluidshinder: We begrijpen dat het geluid van de vaatwasser en andere activiteiten achter de bar storend kan zijn. Helaas is het voor ons noodzakelijk om de vaatwasser te gebruiken om ons werk efficiënt te kunnen uitvoeren. We zullen echter kijken naar manieren om dit zo min mogelijk hinderlijk te laten zijn voor onze gasten.

3. Teleurstellende gerechten: Het spijt ons te horen dat de gerechten niet aan uw verwachtingen voldeden. Met name het aangebrande gnocchi en het uitgedroogde vlees zijn punten van zorg. Wat betreft het vlees, begrijpen wij dat uw voorkeur geen rood vlees was, wat inderdaad kan resulteren in een drogere textuur.

4. *Presentatie en uitleg: Wij waarderen uw feedback over de kaasplankje-presentatie en de bijbehorende uitleg. Echter nemen wij de feedback van het lettertype serieus en zullen wij er naar kijken.

Wij betreuren het dat uw diner niet naar wens was en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Uw opmerkingen zullen ons helpen om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Restaurant VadeVi


"Lekker eten"
10.0 Cuisine 10 | Service 10 | Atmosphere 10

Heel goed service

Jie ELZINGA at 27 April 2024
Verified
VadeVi responded at 08 June 2024

Heel erg bedankt uw positieve reactie. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen!


"Zeer fijne avond!"
10.0 Cuisine 10 | Service 10 | Atmosphere 10

Samen een 5 gangen diner gegeten in de restaurantweek. Hele leuke sfeer en super bediening. Een aanrader!

Marinda at 16 April 2024
Verified
VadeVi responded at 08 June 2024

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons veel plezier te horen dat u heeft genoten van het vijf-gangen diner tijdens de restaurantweek. We zijn blij dat de sfeer en onze bediening aan uw verwachtingen voldeden.

Uw aanbeveling betekent veel voor ons en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een nieuwe culinaire ervaring.

Met vriendelijke groet,

Restaurant VadeVi


"Alles klopt"
9.0 Cuisine 9 | Service 9 | Atmosphere 9

Wederom topmenu icm wijnarrangement.

Marc at 30 March 2024
Verified

"Gatsvrij en heerlijk eten!"
9.7 Cuisine 10 | Service 9 | Atmosphere 10

Een warm welkom bij de deur, gevolgd door een heerlijk 4 gangen-menu, 3 of 5 ook mogelijk. Heerlijk wijn en erg genoten van de gastvrijheid! Een aanrader!

H en 2 vriendinnen at 24 March 2024
Verified

Map All restaurant deals in Uithoorn

Show phone number

About VadeVi

Cuisine: French, Streetfood

A village restaurant with a city feel and phenomenal enjoyment of great food: you can at VadeVi in Uithoorn. This hotspot in cozy Uithoorn is located on the winding Amstel river and from the terrace you have a view of everything that passes by. At VadeVi, they want to turn the simple into a lasting memory. It is in VadeVi's DNA to go that extra mile and small gestures towards the guest to create a memory of love and passion when visiting. Expect creative dishes prepared with passion and competing at the highest level in the culinary world. French cuisine is the ultimate basis for these delicacies. When will you come and taste at VadeVi?

Reserve a table Reserve a table
All restaurant deals in Uithoorn

Frequently asked questions

No, for most restaurants you don't have to pay upfront when you make a reservation.
Some restaurants only accept reservations with a small down payment, this is clearly indicated when making a reservation.

If you have lost the confirmation, please email to [email protected] with your reservation details.

Once you have made your reservation, you will automatically receive an e-mail with an invitation to share your gastronomic experience with the restaurant in a review. Click on 'leave a review' in the e-mail and here you can write a review about the restaurant you have visited.

You can use it on www.restaurantdinercheque.nl and make a reservation on this website at the restaurant of your choice. Please note: if you received the code through another partner, such as Gall & Gall or Blokker, please go to the website which you will find on your voucher code.

That's no problem! You can make changes by using the 'change' link in your confirmation mail or login into your account.

During Dining with the Stars, you can enjoy a fantastic luxury dinner at the best 160 restaurants in Belgium, starting from just €54.40 per person. Dining with the Stars is organized twice a year, in summer and in winter.

Yes, you can always cancel free of charge.

If you have paid a deposit, you can cancel up to 24 hours before your reservation. Your deposit will then be automatically refunded to your account. Please note that if you cancel less than 24 hours in advance, the restaurant will keep your deposit to cover the cost of the table. We are independent of this, any problems caused by this must be resolved in communication with the restaurant.

You can cancel your reservation from the confirmation email: Click on manage reservation in the email and click on the cancel reservation button. If you have created an account, you can also do this easily by going to 'my reservations'. You can also contact us by phone +31 20 486 67 29 or by email at [email protected].

You will receive a confirmation several minutes after you've made the reservation by email. No email? Please check your spambox.

Restaurants are happy to take your dietary requirements into account. You can indicate this in the comments on the booking form.

Drinks are not included in de menu price. Only, if its clearly stated in de deal description.

Diningcity Restaurant Deals

Yes, I would like to receive amazing discounts at restaurants!

Add your restaurant

Do you think your restaurant should to be on this website also? Add your restaurant now!

Add restaurant for free

All cities