Volg Diningcity op Instagram zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste restaurants en beste deals
Wat 4 mensen zeggen over Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer
Eten | |
Service | |
Sfeer |
Mooie locatie en aardig en behulpzaam personeel. Jammer dat ik dit had geboekt om een paar nachten met mijn vrouw weg te gaan. Bij aankomst was de kamer totaal niet naar onze verwachting en echt klein. Maar goed dat zou nog kunnen en misschien had ik mezelf beter moeten laten informeren en niet af moeten gaan op de ...
Lees hele reviewMooie locatie en aardig en behulpzaam personeel. Jammer dat ik dit had geboekt om een paar nachten met mijn vrouw weg te gaan. Bij aankomst was de kamer totaal niet naar onze verwachting en echt klein. Maar goed dat zou nog kunnen en misschien had ik mezelf beter moeten laten informeren en niet af moeten gaan op de plaatjes. Wat wel vervelend was, is dat een deel van het hotel gebruikt wordt als AZC. We kwamen voor onze rust, maar er was zeker geluidsoverlast. Verder had mijn vrouw het gevoel dat ze werd uitgekleed door de mannen die naar haar zaten te staren vanuit het gedeelte wat gebruikt wordt voor het AZC. Ze maakten ook gebruik van het zelfde ontbijt als de gasten en het wekte irritatie om te zien hoe vol de borden door kinderen werden geladen met koffiebroodjes enz (dit terwijl veel Nederlanders bijna de tijd niet door kunnen komen). Ook het personeel wat met ons hierover sprak uitte hun onvrede en maakte zich zorgen om hun klanten. Ze gaven aan dat ondanks het feit dat deze mensen dus drie keer per dag uitgebreid eten krijgen ze geen zin hadden om het meer schoon te maken omdat er zoveel (meubilair) werd vies gemaakt. Kleine bakjes Nutella zijn vervangen door grote potten omdat deze werden meegenomen, maar dit zelfde gebeurt nu ook met de potten. Je zag ook inderdaad mensen weggaan met een zakje waarin waarschijnlijk nog eten of zo zat. Personeel geeft aan dat collega's aangaven niet meer op deze kamers te willen komen door de stank en overlast.
Bij het ontbijt waren ook twee van de drie keer geen tangetjes aanwezig om brood enz mee te pakken dus iedereen zat ook overal met zijn of haar handen aan. Het hotel kwam ook personeel te kort?! Volgens ons lopen er genoeg mensen rond die wat kunnen doen. Al is het maar hun eigen dingen opruimen na het eten.
Hiervoor boek je niet een paar dagen vakantie om samen met je vrouw tot rust te komen..
De ligging van het hotel is top
Eten is goed, bediening niet
Ze lopen langs zonder te kijken
Na ongeveer 10 minuten kregen we ons eerste drankje en de opmerking dat we een seintje moesten geven als we wilden bestellen Na ruim een uur was er nog niemand van de bediening die zag dat we toch graag al een tijdje iets...
De ligging van het hotel is top
Eten is goed, bediening niet
Ze lopen langs zonder te kijken
Na ongeveer 10 minuten kregen we ons eerste drankje en de opmerking dat we een seintje moesten geven als we wilden bestellen Na ruim een uur was er nog niemand van de bediening die zag dat we toch graag al een tijdje iets wilden bestellen Toen zelf maar na de bar gelopen om dat te zeggen Als reactie kreeg ik sorry u ziet aan mijn bonnen hoe druk ik het heb…. Zo onaardig Daarna kwam er een andere meneer die ons vriendelijk verder heeft geholpen gelukkig Maar dit is zeker een verbeter punt
Het eten viel ontzettend tegen. Zowel de borrelhapjes, het 3-gangen diner en het ontbijt.
Het personeel was vriendelijk, maar de service wel een beetje gek. We kochten een fles champagne en die werd in onze wijnglazen geschonken (waar nog een klein laagje rosé in zat).
Dit hotel heeft een leuk sfeer en mooi uitzicht. We zijn goed ontvangen en gekozen als vip gasten wat inhoudt dat wij wat extra in de kamer hebben gekregen. Bedankt daarvoor, het maakt onze anniversary nog leuker. De kamer is prachtig met uitzicht naar het meer. Echt genoten!
De bediening is top. Eten is aan de an...
Dit hotel heeft een leuk sfeer en mooi uitzicht. We zijn goed ontvangen en gekozen als vip gasten wat inhoudt dat wij wat extra in de kamer hebben gekregen. Bedankt daarvoor, het maakt onze anniversary nog leuker. De kamer is prachtig met uitzicht naar het meer. Echt genoten!
De bediening is top. Eten is aan de andere kant was helaas minder lekker. De keuze van de drie gangen zijn erg beperkt. Mochten kiezen uit 2 gerechten die ik beide te erg standaard vond. Ik wil best wel meer betalen als ik daardoor meer keuze krijg. Het eten smaakt ook minimaal. Mijn vrouw en ik zijn vaker gaan uit eten bij sterren restaurant dus we hebben denk ik ook hoge verwachtingen.
Beste meneer Flohr,
Hartelijk dank voor uw verblijf bij Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer. Wat fijn om te vernemen dat uw heeft genoten van de upgrade naar een Comfort kamer en van de service op ons gerenoveerde terras.
Ook wil ik u bedanken voor de feedback betreft het diner. Vervelend om te vernemen dat dit niet helemaal naar wens is geweest, mijn excuses hiervoor. We gaan uw feedback intern bespreken om op deze manier onze service te verbeteren.
Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met gastvrije groet,
Melissa van Rooij
General Manager
Plattegrond Alle restaurantdeals in Putten e.o.
Over Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer
Keuken: Frans, Nederlands
Met het fantastische uitzicht is het moeilijk om je los te weken van deze prachtige locatie, maar toch is het de moeite om de prachtige omgeving te verkennen. Het mooie Putterbos is bijvoorbeeld vlakbij, grote kans dat je een hert of misschien wel een zwijn spot. En wat denk je van het sprookjesachtige landgoed Schovenhorst? Ook dat ligt vlakbij Postillion hotel Amersfoort Veluwemeer. Is voor jouw ideale bestemming water en bos een vereiste? Dan zit je goed bij Postillion hotel Amersfoort Veluwemeer goed.
Het hotel is onlangs helemaal vernieuwd. Alles is fris, modern en stijlvol opgeknapt. De kamers zijn ontzettend sfeervol met een mooie combinatie van lichtblauw en grijs: tinten die helemaal bij de waterrijke omgeving passen.
Geachte meneer Beerling,
Hartelijk dank voor uw verblijf bij Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer.
Mijn welgemeende excusus voor het feit dat de service tijdens uw bezoek niet naar wens is verlopen. Dit is uiteraard niet de servcie die u van ons mag verwachten. Ik zal uw punten intern bespreken, zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.
Hopelijk mogen wij nogmaals ontvangen op ons mooie terras.
Met gastvrije groet,
Melissa van Rooij
General Manager