Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer

French, Dutch | €€
4,4 (4 reviews)
Free cancellation

Book your table now with free cancellation.

What 4 people say about Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer

4.4 Based on 4 reviews. 50% of the guests recommend this restaurant.
Food
Service
Atmosphere
Write a review

"Een paar nachten incl. ontbijt aan het Veluwemeer"
2.3 Cuisine 3 | Service 1 | Atmosphere 3

Mooie locatie en aardig en behulpzaam personeel. Jammer dat ik dit had geboekt om een paar nachten met mijn vrouw weg te gaan. Bij aankomst was de kamer totaal niet naar onze verwachting en echt klein. Maar goed dat zou nog kunnen en misschien had ik mezelf beter moeten laten informeren en niet af moeten gaan op de ...

Read full review

Mooie locatie en aardig en behulpzaam personeel. Jammer dat ik dit had geboekt om een paar nachten met mijn vrouw weg te gaan. Bij aankomst was de kamer totaal niet naar onze verwachting en echt klein. Maar goed dat zou nog kunnen en misschien had ik mezelf beter moeten laten informeren en niet af moeten gaan op de plaatjes. Wat wel vervelend was, is dat een deel van het hotel gebruikt wordt als AZC. We kwamen voor onze rust, maar er was zeker geluidsoverlast. Verder had mijn vrouw het gevoel dat ze werd uitgekleed door de mannen die naar haar zaten te staren vanuit het gedeelte wat gebruikt wordt voor het AZC. Ze maakten ook gebruik van het zelfde ontbijt als de gasten en het wekte irritatie om te zien hoe vol de borden door kinderen werden geladen met koffiebroodjes enz (dit terwijl veel Nederlanders bijna de tijd niet door kunnen komen). Ook het personeel wat met ons hierover sprak uitte hun onvrede en maakte zich zorgen om hun klanten. Ze gaven aan dat ondanks het feit dat deze mensen dus drie keer per dag uitgebreid eten krijgen ze geen zin hadden om het meer schoon te maken omdat er zoveel (meubilair) werd vies gemaakt. Kleine bakjes Nutella zijn vervangen door grote potten omdat deze werden meegenomen, maar dit zelfde gebeurt nu ook met de potten. Je zag ook inderdaad mensen weggaan met een zakje waarin waarschijnlijk nog eten of zo zat. Personeel geeft aan dat collega's aangaven niet meer op deze kamers te willen komen door de stank en overlast.

Bij het ontbijt waren ook twee van de drie keer geen tangetjes aanwezig om brood enz mee te pakken dus iedereen zat ook overal met zijn of haar handen aan. Het hotel kwam ook personeel te kort?! Volgens ons lopen er genoeg mensen rond die wat kunnen doen. Al is het maar hun eigen dingen opruimen na het eten.

Hiervoor boek je niet een paar dagen vakantie om samen met je vrouw tot rust te komen..

Johan at 03 November 2022

"Mooie ligging"
6.0 Cuisine 8 | Service 4 | Atmosphere 6

De ligging van het hotel is top
Eten is goed, bediening niet
Ze lopen langs zonder te kijken
Na ongeveer 10 minuten kregen we ons eerste drankje en de opmerking dat we een seintje moesten geven als we wilden bestellen Na ruim een uur was er nog niemand van de bediening die zag dat we toch graag al een tijdje iets...

Read full review

De ligging van het hotel is top
Eten is goed, bediening niet
Ze lopen langs zonder te kijken
Na ongeveer 10 minuten kregen we ons eerste drankje en de opmerking dat we een seintje moesten geven als we wilden bestellen Na ruim een uur was er nog niemand van de bediening die zag dat we toch graag al een tijdje iets wilden bestellen Toen zelf maar na de bar gelopen om dat te zeggen Als reactie kreeg ik sorry u ziet aan mijn bonnen hoe druk ik het heb…. Zo onaardig Daarna kwam er een andere meneer die ons vriendelijk verder heeft geholpen gelukkig Maar dit is zeker een verbeter punt

Dennis Beerling at 12 June 2021
Verified
Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer responded at 14 June 2021

Geachte meneer Beerling,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer.

Mijn welgemeende excusus voor het feit dat de service tijdens uw bezoek niet naar wens is verlopen. Dit is uiteraard niet de servcie die u van ons mag verwachten. Ik zal uw punten intern bespreken, zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

Hopelijk mogen wij nogmaals ontvangen op ons mooie terras.

Met gastvrije groet,

Melissa van Rooij
General Manager


3.3 Cuisine 1 | Service 4 | Atmosphere 5

Het eten viel ontzettend tegen. Zowel de borrelhapjes, het 3-gangen diner en het ontbijt.
Het personeel was vriendelijk, maar de service wel een beetje gek. We kochten een fles champagne en die werd in onze wijnglazen geschonken (waar nog een klein laagje rosé in zat).

N at 06 June 2021
Verified

"Standaard eten maar wel prachtig uitzicht"
6.0 Cuisine 3 | Service 7 | Atmosphere 8

Dit hotel heeft een leuk sfeer en mooi uitzicht. We zijn goed ontvangen en gekozen als vip gasten wat inhoudt dat wij wat extra in de kamer hebben gekregen. Bedankt daarvoor, het maakt onze anniversary nog leuker. De kamer is prachtig met uitzicht naar het meer. Echt genoten!
De bediening is top. Eten is aan de an...

Read full review

Dit hotel heeft een leuk sfeer en mooi uitzicht. We zijn goed ontvangen en gekozen als vip gasten wat inhoudt dat wij wat extra in de kamer hebben gekregen. Bedankt daarvoor, het maakt onze anniversary nog leuker. De kamer is prachtig met uitzicht naar het meer. Echt genoten!
De bediening is top. Eten is aan de andere kant was helaas minder lekker. De keuze van de drie gangen zijn erg beperkt. Mochten kiezen uit 2 gerechten die ik beide te erg standaard vond. Ik wil best wel meer betalen als ik daardoor meer keuze krijg. Het eten smaakt ook minimaal. Mijn vrouw en ik zijn vaker gaan uit eten bij sterren restaurant dus we hebben denk ik ook hoge verwachtingen.

Octavianus Flohr at 04 June 2021
Verified
Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer responded at 04 June 2021

Beste meneer Flohr,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer. Wat fijn om te vernemen dat uw heeft genoten van de upgrade naar een Comfort kamer en van de service op ons gerenoveerde terras.
Ook wil ik u bedanken voor de feedback betreft het diner. Vervelend om te vernemen dat dit niet helemaal naar wens is geweest, mijn excuses hiervoor. We gaan uw feedback intern bespreken om op deze manier onze service te verbeteren.

Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met gastvrije groet,
Melissa van Rooij
General Manager

Map All restaurant deals in Putten

Show phone number

About Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer

Cuisine: French, Dutch

With the fantastic views it is difficult to get away from this beautiful location, but still it is worthwhile to explore the beautiful surroundings. For example, the beautiful Putterbos is nearby, big chance that you will spot a deer or maybe a wildboar. And what do you think of the fairytale estate Schovenhorst? That is also close to Postillion hotel Amersfoort Veluwemeer. Is water and forest a requirement for your ideal destination? Then you have to come visit the Postillion hotel Amersfoort Veluwemeer.

The hotel has recently been completely renovated. Everything is fresh, modern and stylishly refurbished. The rooms are very cozy with a beautiful combination of light blue and gray: shades that match the watery environment.

Reserve a table Reserve a table
All restaurant deals in Putten

Frequently asked questions

No, for most restaurants you don't have to pay upfront when you make a reservation.
Some restaurants only accept reservations with a small down payment, this is clearly indicated when making a reservation.

If you have lost the confirmation, please email to [email protected] with your reservation details.

Once you have made your reservation, you will automatically receive an e-mail with an invitation to share your gastronomic experience with the restaurant in a review. Click on 'leave a review' in the e-mail and here you can write a review about the restaurant you have visited.

You can use it on www.restaurantdinercheque.nl and make a reservation on this website at the restaurant of your choice. Please note: if you received the code through another partner, such as Gall & Gall or Blokker, please go to the website which you will find on your voucher code.

That's no problem! You can make changes by using the 'change' link in your confirmation mail or login into your account.

During Dining with the Stars, you can enjoy a fantastic luxury dinner at the best 160 restaurants in Belgium, starting from just €54.40 per person. Dining with the Stars is organized twice a year, in summer and in winter.

Yes, you can always cancel free of charge.

If you have paid a deposit, you can cancel up to 24 hours before your reservation. Your deposit will then be automatically refunded to your account. Please note that if you cancel less than 24 hours in advance, the restaurant will keep your deposit to cover the cost of the table. We are independent of this, any problems caused by this must be resolved in communication with the restaurant.

You can cancel your reservation from the confirmation email: Click on manage reservation in the email and click on the cancel reservation button. If you have created an account, you can also do this easily by going to 'my reservations'. You can also contact us by phone +31 20 486 67 29 or by email at [email protected].

You will receive a confirmation several minutes after you've made the reservation by email. No email? Please check your spambox.

Restaurants are happy to take your dietary requirements into account. You can indicate this in the comments on the booking form.

Drinks are not included in de menu price. Only, if its clearly stated in de deal description.

Diningcity Restaurant Deals

Yes, I would like to receive amazing discounts at restaurants!

Add your restaurant

Do you think your restaurant should to be on this website also? Add your restaurant now!

Add restaurant for free

All cities