Restaurateurs Restaurantweek


Erg vervelend dat dit is voorgekomen. Wij ontvangen graag de volgende gegevens: formulier.Het bedrag zal binnen 5 werkdagen teruggestort worden.

Wat vervelend dat u ontevreden bent over een recensie. Stuur een e-mail naar info@diningcity.nl en wij verwijderen de recensie.
Ieder tijdsblok heeft 3 icoontjes: Slotje: Je zet het tijdsblok dicht. Het is nu niet meer mogelijk om te reserveren, maar de gemaakte reserveringen blijven staan. Pennetje: Je gaat naar het overzicht van het tijdsblok waarin je de tijden en beschikbaarheid kunt aanpassen. Rood kruisje: Je verwijdert nu het tijdsblok. Let op: de gemaakte reserveringen worden ook verwijderd en zijn niet meer terug te vinden in het systeem.

- Promotie via online kanalen van DiningCity; Facebook & Instagram
- Promotie via onze nieuwsbrieven
- Promotie via onze partners, zoals Nespresso en PayPal

Ja dit is zeker mogelijk! In het DiningCity systeem kun je zelf het aantal no shows aangeven per reservering. Op de eindfactuur worden de no shows niet in rekening gebracht.
Het is niet mogelijk om de vooruitbetaalde reservering te annuleren. De reservering is wel overdraagbaar of in overleg met de gast te verzetten.

Een vooruitbetaalde reservering wordt overgemaakt naar DiningCity. Na het evenement verrekent DiningCity de vooruitbetaalde reserveringen met de totale couvertbijdrage.

Het kan zijn dat je vanwege een eerdere deelname aan de Restaurant Week of Dining with the Stars automatisch bent ingeschreven.
Erg vervelend. In ons systeem kun je de status van de reservering veranderen in ‘no show’. De reservering wordt dan niet gefactureerd.

Staat u vraag er niet tussen klik dan hier voor het contact formulier